marți, 4 octombrie 2011

Pregatire fizica inainte de nunta

Azi mi-am dat seama ca nu am anuntat oficial ca eu si viitorul meu sot vom avea niste nasi tineri si frumosi ca noi! Mi-au facut o bucurie foarte mare accepand sa ne cunune si le multumesc ca au ales sa fie alaturi de noi!

Acum, ca avem si nasi :P, mai trebuie sa ne hotaram si la restaurant, sa dam si avansul ca sa fie sigur sigur, pentru ca e a treia oara cand ne razgadim...
Oricum ar fi, deja pasii nostri sunt indreptati catre un local foarte dragut pe care l-am vizionat in weekend , dar va voi povesti mai multe despre el alta data.

Azi vreau sa va marturisesc altceva: aseara am fost la Chocolate, in centrul vechi al Capitalei, si am facut o combinatie "bestiala" intre o ciocolata calda si o praji super buna. De ce zic "bestiala"? Pentru ca o cina mai dulce de atat nu cred ca am avut niciodata!

De calorii... ce sa mai vorbim...vorbim in continuare:
In dimineata aceasta, trezita evident bine dispusa, am dat un search pe youtube sa ma amuz de dansurile funny ale altor miri. Zis si facut:

 

Am vazut multe dansuri amuzante, am ras pe indelete si totusi...mi-am adus aminte ca in ziua cea mare ne dorim sa fim perfecte, si sa nu ne stranga corsetul rochiei sa scoata covrigei pe ici pe colo, ca urmare a vizitelor noastre prea dese la cofetarii. Asa ca , am zis eu, sa intensific antrenamentul la sala (inceput chiar saptamana trecuta). Sa-mi fie cu iertare daca nu ajung la 7 in fiecare zi acasa, dar eu zic ca as face bine daca as merge de 3 ori la antrenament, pentru ca am observat ca sedintele isi fac efectul. Si in plus, as consuma si caloriile de la prajiturile de seara...

Cum am ajuns totusi la dans, care e legatura intre calorii, nunta, sala, dans? Cred ca e mai mult decat evidenta: eu zic de ceva timp sa o imi invat iubitul sa danseze populare, si mai ales sarbe. Asa ca fetelor, daca nu avem timp de sala, ce ziceti daca am dezmorti atmosfera acasa cu cateva hore si sarbe? Astfel ne intram in ritm, consumam calorii, radem si slabim in acelasi timp si noi, si ei... Si dupa ce terminam cu popularele, putem trece la coregrafia de prim dans, fie el si un vals, care oricum ne va antrena muschii cat sa ne tonifiem si sa ii dam pe spate pe invitatii nostri :)

Deci?Ce parere aveti?

2 comentarii:

  1. de domnisoara de onoare nu zici nimic? >:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi scrie un articol special destinat domnisoarelor de onoare! Promit!

    RăspundețiȘtergere