duminică, 23 octombrie 2011

Ce-am vazut la Miresici Expo

Am gasit cateva momente sa va povestesc ce am vazut la Miresici Expo, targ ce a avut loc saptamana trecuta la Mall Plaza.
 Am ajuns duminica, in a doua parte a zilei, cand toata lumea deja era lipsita de chef...din pacate.
Ma asteptam la mai mult, sincer! Ma gandeam ca poate voi avea ocazia sa probez rochite de mireasa, insa nu prea am avut unde, sau ce... Dar sa va povestesc lucrurile frumoase!

Am intalnit din nou echipa Hotelului Alexander, cu un aranjament asemanator celui de la targul anterior!

nunta la hotel alexander

Cu un aranjament rustic, inconjurat de aerul ospitalitatii a fost prezentat si restaurantul Vatra Neamului. .

 nunta la restaurant Vatra Neamului

Nunta la restaurant Vatra Neamului, otopeni

  Restaurantul Muzeu "Vatra Neamului" ne promite o placinta moldoveneasca adevarata, mai ales daca ne hotaram sa discutam despre organizarea unui eveniment in cadrul placut al acestei locatii :P
Cei ce se hotarasc sa semneze contractul pana la 15 decembrie 2011 beneficiaza de super promotia restaurantului "Vatra Neamului" : meniu de nunta la  80, 90 sau 100 de euro. Iar cadoul de nunta pentru cei care se hotarasc in perioada mentionata mai sus este o reducere de 10 euro la meniul ales. Suna tentant nu? Mai ales pentru cei ce isi doresc o nunta intr-un cadru rustic! 
Si mai mult, reprezentatii restaurantului ne-au invitat sa ne simtim minunat chiar si la o cina romantica! Eh, aviz iubitilor!

   Un alt restaurant cu oferte tentante prezent la targ a fost Restaurantul Piatra Alba.

   Echipele Avon si Oriflame faceau demonstratii live, iar fotografii profesionisti ne-au incantat cu pozele realizate la diverse evenimente si de asemenea cu preturile competitive!

Echipa florifrumoase.ro  ne-a facut o demonstratie de aranjamente florale superbe.Va sfatuiesc sa intrati pe site si sa va convingeti de minunatiile ce le ies din manute!

Eh, si sa vorbim despre muzica! Daca vrem formatie, atunci Select din Mizil sa fie! Am primit chiar si un cd pentru a asculta melodiile formatiei.

Si in pozele de mai jos am surprins Cvartetul Anima, care a sustinut un recital live! 4 fete frumoase si talentate pe care le putem gasi la www.cvartetanima.ro

 

Si alte cateva poze realizate la fata locului :P ca sa vedeti ce ati pierdut daca nu ati ajung la targul Miresici Expo:

nunta la hotel Alexander, miresici expo


nunta la Restaurant Muzeu Vatra Neamului, Otopeni


muzica nunta, Cvartet Anima

targ Miresici Expo, 2011, mall plaza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu