duminică, 2 octombrie 2011

Ce-am vazut la targ si mi-a placut! - echipa Lovely Events

Promis si facut! Ieri am fost la targul Ghidul Miresei organizat la Romexpo si am colindat aproximativ o ora. Ma asteptam sa participe mai multe restaurante, firme de organizari evenimente, case de moda... dar desi nu a fost asa, am ce va povesti!
In primul rand, mi-au sarit in ochi aranjamentele de la intrare, si in special urmatoarele:




Toate aceste aranjamente apartin agentiei Lovely Events: http://www.lovelyevents.ro/
Pe mine m-a dat pe spate verdele folosit in acest aranjament! Echipa Lovely Events insa ne poate oferi o multitudine de aranjamente pentru nunti, botezuri, petreceri de burlaci, evenimente corporate ....Mentionez ca toate accesoriile de pe masa sunt realizate din flori naturale, ceea ce ofera un plus de eleganta si prospetime!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu