marți, 4 octombrie 2011

Nunta iarna

Anotimpul rece se apropie si desi ne asteapta zile friguroase, asta nu inseamna ca nuntile se termina. Ce-i drept, cei care isi fac nuntile in lunile ianuarie - martie acum probabil se gandesc la decoratiuni in ton cu zapada si Printesa Iarna. De aceea m-am gandit eu sa discutam despre ce variante de aranjamente avem pentru anotimpul urmator. Incep de la buchetul de mireasa. Am gasit cateva exemple foarte interesante:

buchet mireasa


- aranjamente florale, create mai ales din trandafiri.
Trandafirii ii gasim in orice perioada a anului si cam la toate evenimentele le care am participat am sesizat ca acestia sunt nelipsiti din aranjamentele saloanelor. Alaturi de ei vom gasi flori de sezon, care sporesc originalitatea evenimentului.

aranjamente nunta din flori naturale

- si torturile le putem alege in functie de anotimp.Nu este obligatoriu :) Daca vrem un tort in forma de minge de fotbal, asa sa fie! Cu siguranta va ramane in gandul tuturor mult timp. Daca ne dorim in schimb un tort ca cele de mai jos, cred ca ne imaginile ne vor ajuta :

tort nunta


Acestea au fost doar cateva idei pentru o nunta iarna, insa sunt sigura ca viitoarea mireasa va avea si mai multe.  Imi imaginez totusi ca un accesoriu frumos al nuntii ar fi o ninsoare ca in povesti ! Nu se poate comanda, dar se poate primi :) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu