miercuri, 26 octombrie 2011

Domnisoarei de onoare!

Sunt fericita sa va spun ca am domnisoara de onoare!
Dupa cum ziceam si acum ceva timp, draga de ea trebuie sa fie alaturi de mine atat inainte de nunta, cat si in ziua nuntii! De fapt, de-asta si este domnisoara de onoare, nu?
Daca nu stie ce are de facut :P, ii zic eu... ca sa stie ce o asteapta:

Draga mea,
In primul rand, imi doresc sa fii intelegatoare cu mine, sa ma accepti cu ifosele si mofturile mele; stiu ca nu este usor, dar stiu ca te vei descurca, ca doar ma iubesti...
Tin sa iti zic ca deja sunt stresata! Deja am cosmaruri cum ca nunta mea nu iese bine, cum ca ma pierd in aer, ma lasa iubitul...s.a.m.d. Eh, sper sa nu devina mai grav :P Iubitul meu totusi ma asigura ca nu ma paraseste si nunta noastra va fi cea mai frumoasa(acum rad in gand pentru ca stiu ca si el a avut un vis uratel acum cateva zile.La randul meu i-am zis sa stea linistit ca tot cu mine se insoara!).
Dar tu stii ca ma sperie lucrurile astea si ma mai trezesc uneori agitata, si suparata si mi se pare ca nu va iesi nimic conform planului. Te rog sa ma linistesti!Te rog sa ma aduci cu picioarele pe pamant si sa imi zici la infinit ca tu vei fi acolo si ma vei ajuta si in situatiile de urgenta! Faci asta pentru mine? Te rog...




Ah, si nu uit sa stii! Trebuie sa vii cu mine sa probez rochite! Anul acesta...inca nu, dar din primavara, nu-i asa ca vrei sa mergi cu mine? Stiu ca vrei, ca doar m-ai intrebat: cand, cand?


Si daca ma hotarasc sa fac invitatiile cu manuta mea, imi oferi si o manuta de-a ta?


Ma ajuti sa imi aleg o coafura care sa ma avantajeze? Si bijuteriile? Si pantofii? Si jartiera? Si ... cate si mai cate!


O sa imi mai vina idei, iti zic eu.:P
Dar stiu ca vei fi alaturi de mine, stiu ca te vei ocupa de petrecea de burlacite. Daca vrei o "concepem"   impreuna!
Si in ziua nuntii, te astept la mine sa ma ajuti cu rochita! O sa am praji, si suc si alune, si .... un buchet frumos de flori special pentru tine!


Draga mea,
Vei fii frumoasa! Vei dansa si te vei simti bine alaturi de toti invitatii mei! Sper ca vei stii brasoveanca pana atunci :P
 Deci, mai vrei sa fii domnisoara mea de onoare?


Te imbratisez si astept sa imi raspunzi!















4 comentarii:

  1. Draga mea viitoare miresica,

    acum dupa ce am terminat de citit, ochii umeziti si zambetul meu larg ma tradeaza..n-am cum sa nu accept decat cu mare drag si dragoste sa fiu domnisoara de onoare a celei mai frumoase viitoare miresici!
    sa nu ai nicio grija..voi fi alaturi de tine in absolut orice moment...chiar si atunci cand nu ai nevoie de mine!
    bineee...esti carcotasa..brasoveasca am mai invatat-o zau :p...in schimb ma bazez pe tine sa ma inveti sarba :p
    abia astept sa cunosc cavalerul de onoare :D
    te pup si iti multumesc pt cuvintele frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o draguta, ca de obicei!
    Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul va fi bine!:* Stai linistita! Sunt sigura ca domnisoara de onoare e strong pe pozitie si va raspunde la inaltime oricarei provocari!;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, multumesc pentru incurajari! :*

    RăspundețiȘtergere