miercuri, 14 septembrie 2011

Tips-uri pentru gasirea unei rochii de mireasa

 Azi m-am gandit sa va impartasesc cateva sfaturi pe care le-am primit de la prietenele mele  in legatura cu gasirea unei rochii de mireasa. Si fiind aproape toamna (judecand dupa caldura ce ma topeste as putea zice lejer ca e vara...),  am fost sfatuita sa iau magazinele la rand, pentru ca in lunile septembrie - octombrie apar colectiile noi! In cazul in care doriti sa va faceti rochita la o croitoreasa sau casa de moda, e numai bine pentru o portie de inspiratie!
Spre exemplu , in colectia 2011-2012 Elie Saab veti gasi cu siguranta ceva care sa va placa :
http://www.stylishtouch.info/2011/02/elie-saab-bridal-dresses-collection.html

Mie mi-a placut foarte mult rochita din imaginea 6. Este aproape ceea ce imi doresc! Bine... daca Elie Saab s-ar oferi sa mi-o faca cadou as purta-o cu maaare drag!

Pe langa colectiile nou aparute, rasar usor usor si reducerile la colectiile anterioare. Astfel putem achizitiona rochii de mireasa la preturi ceva mai mici :)

Si un alt sfat, daca ne propunem sa luam rochia direct de la magazin, trebuie sa stim ca in general dureaza aproximativ 2 luni, poate si mai mult, daca facem comanda- valabil in cazul in care nu au masura noastra, ceea ce e foarte probabil. Si mai dureaza 1 luna pana cand croitoresele magazinelor fac modificarile pe inaltimea noastra si nu numai. Concluzie: trebuie sa ne hotaram cam cu 5 luni inainte sa fim sigure de rezultate.
Bineinteles ca depinde pana la urma de fiecare magazin in parte! Detaliile sigure se afla la fata locului.

Pe parcurs ce voi mai afla cate ceva, si promit sa adaug intr-un nou post.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu