- aperitiv (contine diverse legume, rulade, mezeluri, branzeturi)
- peste (salau/ pastrav cu legume sau cartofi)
- sarmale in foi de varza cu mamaliga, ardei iute si costita afumata
- friptura (piept de pui, muschi de porc, ciocanele, carnaciori, coasta de porc cu cartofi taranesti si salata)
- fructe (banane, struguri, portocale)
- alune, covrigei, fistic
- bauturi racoritoare
- bauturi alcoolice(vin, gin, sampanie, vodka,whisky, campari, martini)
- cafea/ceai cu lapte
Pentru ca fiecare invitat sa se bucure de meniu si sa gaseasca ceva pe gustul lui este bine ca aperitivul sa fie bogat, cu cat mai multe sortimente de rulade si legume. Nu va ganditi la cantitate, ci la calitate si adaugati 3 felii de rulada din diverse tipuri, decat 3 felii de rulada de acelasi tip.
Atunci cand veti finaliza lista cu invitatii care v-au confirmat prezenta la petrecere, ar fi bine sa vedeti daca printre ei sunt persoane cu regim special sau persoane alergice la diferite tipuri de ingrediente, mai ales daca stiti ca in meniu sunt introduse si ingrediente mai exotice. Sau mai simplu, sa creeati meniuri de nunta in care sa se specifice fiecare preparata ce contine. Asa puteti evita eventuale accidente :)
Si bineinteles daca printre invitati se numara si copii putem sa comandam niste meniuri speciale pentru ei.
Si bineinteles daca printre invitati se numara si copii putem sa comandam niste meniuri speciale pentru ei.
In functie de restaurant, meniul mai sus specificat este pus la dispozitie de catre bucatari. Este bine sa va informati daca mai exista taxe de dop, in cazul in care nu luati pachetul de bauturi de la restaurant, sau chirie pe salon. In contract trebuie sa specificam aceste detalii pentru a nu avea surprize imediat dupa petrecere...
Nu toata lumea este bine intentionata, asa ca incercati sa "cititi" cat mai bine persoanele care reprezinta restaurantele, sa cautati informatii despre alte nunti desfasurate acolo, sa vizionati bucataria, baile si eventual camerele(daca acestea sunt incluse in pretul salonului).
La finalul calculului meniului, adaugati o cota parte din celelalte cheltuieli(muzica, foto, aranjamente), astfel incat sa obtineti un cost real al meniului, si astfel o aproximare a cheltuielilor totale de nunta.
Spre ca v-am fost de ajutor cu aceste sfaturi, urmate si de mine mai ales ca vreau sa am o nunta fara stres.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu