miercuri, 28 septembrie 2011

Despre jartiera

Am revenit cu un subiect interesant zic eu: cunoastem obiceiul de la nunta cand mirele trebuie sa scoata jartiera de pe piciorul miresei, stim ca aceasta trebuie sa fie cat mai draguta si eventual asortata cu lenjerie intima sau decorul salonului. Ei bine, acest obicei este relativ nou, si uneori miresele intampina o mica problema cu mamele, pentru ca acestea sunt mai de moda veche si nu sunt de acord cu scoaterea jartierei.
O buna intrebare ar fi cum le convingem?
Daca sunt destul de stricte in aceasta privinta, eu cred ca ar trebui anuntate din timp, pentru a nu suferi un soc in momentul culminant. Nu ar trebui sa li se ceara parerea sau sfatul in aceasta privinta, mai ales daca noi ne dorim ca mirele sa respecte obiceiul.
Daca nu sunt stricte, dar totusi tin sa li se respecte parerea, eu zic sa le luam cu frumosul, mai in gluma mai in serios impreuna cu viitorul sot si sa le convingem ca ar fi un moment vesel care ar colora petrecerea de nunta si in plus, cum miresele arunca buchetul, de ce nu ar face si mirele acelasi lucru cu jartiera?
Oricum ar fi, trebuie sa ne inarmam cu diplomatie, indiferent ca e vorba de mamele noastre sau de soacre. Amandoua  merita acelasi respect, nu?

Dupa ce le-am convins pe socrele si mame cum sta treaba, trebuie sa ne gandim cum vrem sa fie jartiera. Exista posibilitatea ca la petrecerea de burlacite sa o primim cadou sau vom vrea sa o achizitionam singure. Un lucru este insa cert! Jartiera nu trebuie sa fie neagra , stramta sau din materiale de la care ne putem irita.

Mai jos cateva exemple de jartiere frumoase foc :)

jartiera mireasa

 Evident ca funditele pot fi de diverse culori, eu ma gandeam ca as putea sa o asortez cu aranjamentul salii, sau aranjamentele florale.
Restaurantul unde ne-am decis noi sa facem nunta are un stil rustic elegant, de aceea zic eu ca pentru a colora un pic atmosfera as adauga pete de galben, verde si portocaliu in aranjamente. Si cum mie imi place verdele foarte mult, cred ca as opta pentru o jartiera alba cu o aplicatie verde. 
Aceasta mi se pare foarte draguta si finuta, si cred ca mi-as si achizitiona-o.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu