joi, 19 ianuarie 2012

Ce fac eu seara?

Va zic tot eu :P  Caut de zor formatii pentru nunta. Nu este foarte funny atunci cand petreci ceva timp in fata calculatorului si totusi nu gasesti prea multe formatii care sa iti creasca pulsul.  Daca aveti recomandari de formatii care au cantat la evenimentele la care ati participat, si v-au placut evident, astept cu nerabdare propunerile!
Iata mai jos si ce am gasit eu interesant in seara aceasta.

1. Nu zic ca ce e pe langa muzica populara este perfect, insa cum se aud sarbele...super! Intonatie, acordeon perfect! (sper sa nu ma critice persoanele cu mai multe cunostine decat mine in domeniul muzicii, dar eu pe o astfel de muzica nu pot sta jos!)




2. Cine nu a auzit de Dna Emilia Ghinescu? Nu stiu care este tariful, presupun doar ca este mai maricel, dar cine isi doreste o cantareata de muzica populara adevarata..:



Va astept propunerile cu multa nerabdare :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu