miercuri, 23 noiembrie 2011

Cum dezmortim iarna?

Fetelor,
A venit iarna, mai avem putin pana la sarbatori si nu am mai vorbit nimic despre nunti. In curand voi posta sumarul reusitelor de anul acesta in ceea ce priveste nunta ce va avea loc anul viitor. Insa pana trag eu linie, nu vreti sa dezmortim un pic pregatirile de nunta? Este evident ca pe frigul de afara nu toate avem chef de probat de rochite, de cautat restaurante, biserici s.a.m.d.
Dar ce ziceti sa navigam pe internet si sa cautam idei de organizare a petrecerii de nunta?

  1. Verde.... Mie mi-au placut la nebunie tenisii verzi ai miresei si evident culorile alese pentru decoratiunile de nunta. Este de admirat insa si atasamentul cavalerilor si domnisoarele de onoare fata de miri. Acestia au adoptat cu succes tinute in ton cu tema nuntii. Bine gandit totul!


  2. Un video pe care probabil il stiati, dar care mie imi zice doar ca nunta nu e doar un eveniment! Este momentul cand cei proaspat casatoriti fac primii pasi in viata impreuna, si ar trebui sa fie doar pasi de dans, fericiti si optimisti!


  3. Si acum ceva foarte draguuuut!

Am reusit sa fac ziua mai frumoasa? ;;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu