luni, 14 noiembrie 2011

Cum arata o nunta de vis

Nu degeaba scriu acest articol :) Ieri ne-am intalnit cu viitorii nostri nasi si am vorbit despre nunta. Intamplarea a fost sa am un pahar cu suc portocaliu si o funda mov la indemana. Jucandu-ma cu ele am legat frumusel funda la pahar si am obtinut o asociere ... cum as putea sa o descriu?!... fabuloasa! Am adormit cu aceste culori in minte. Probabil ca nu a durat mult pana am inceput sa visez... sa va povestesc!
  "Ma plimbam...nu stiu exact pe unde, cert e ca treceam pe langa cateva tarabe de ziare si reviste! Cum am obiceiul prost de a ma holba la reviste si pe continutul lor pana gasesc ceva interesant de citit, negasind ceva care sa ma convinga, m-am gandit sa caut si o revista de nunti! Mi-am aruncat fugitiv o privire, si am dat cu ochii de o revista cu coperta portocalie, si in partea stanga, incepand de sus in jos, se aseza frumos un buchet senzational de flori mov. Eram asa fericita incat am rasfoit-o grabindu-ma apoi sa scot banii sa platesc. Nu va inchipuiti ca in acea revista erau multe exemple de aranjamente florale pentru mese si scaune, evident cu mov si portocaliu, buchete de mireasa si nase. M-a convins in mod clar sa o cumpar si de entuziasmata ce eram m-am trezit sa citesc revista".

Trist a fost ca nu aveam o astfel de revista langa mine in pat :P, dar am povestit la toata lumea ce frumos am visat eu. Nasa mea a zis ca e o combinatie reusita dupa ce a vazut paharul meu frumos aranjat ... si mai ales dupa ce a auzit ca deja am inceput sa visez aranjamente.
Deci cum arata o nunta de vis pentru mine?
Portocalie cu  accente mov
Si da! Imi doresc ca mesele sa fie rotunde si incununate de lalele si trandafiri, scaunele sa fie albe si legate cu bratari de flori marunte, stalpisorii de la intrare sa fie luminati de lumanarelele de la fantana din curtea restaurantului! Toata lumea sa se distreze, sa danseze si sa faca din noapte zi prin lumina zambetelor largi!

Sper sa nu fie doar un vis frumos! Sigur va fi realitate pe 22 septembrie 2012!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu