miercuri, 4 aprilie 2012

Text invitatie

In curand trebuie sa avem si noi textul gsta pentru invitatii. Mai avem 6 luni pana la nunta (chiar 5 luni si...18 zile daca am calculat bine) si o luna pana cand trimitem textul catre firma contractata. Ca orice mireasa serioasa, caut si eu texte de invitatii pe google... Si nu ma pot abtine sa nu va destainui ce texte interesante si funny am gasit. Nu zic ca le recomand, ci doar va invit sa va amuzati alaturi de mine :D

EL: ma gandesc… oare o sa-mi mai pot lasa sosetele aruncate… (nu prea cred); 
EA: stiu eu…oare o sa ma mai placa atunci cand o sa-mi fac o masca hidratanta si o sa alung cearcanele cu doua felii de castravete… (mm…);
 EL: si… probabil… nici nu as putea sa mai beau o bere fara sa ma intrebe “a cata e?”… (mai mult ca sigur…); 
EA: ca sa nu mai zic… probabil ca va vrea sa-i calc, sa-i gatesc … (brr…); 
EL: si totusi… imi plac sporturile extreme… poate, casatoria este un fel de bungee jumping: te arunci inconstient si descoperi senzatii tari … 
EA: pana la urma… sa ma placa asa cum sunt…. nu m-as vedea nicicum o “bubulina”…. locul meu este pe o plaja insorita… 
EL: vezi sa nu te arzi! 
EA: poate o te las singur in fata altarului – asta da sport extrem!


Destinat exclusiv celor care sunt într-o formă fizică de zile mari!  
Sâmbătă,....., se lasă cu mare petrecere mare! ..... si ..... se căsătoresc! Acestea fiind spuse, vă asteptăm împreună cu părintii: ..... si ..... si ..... si ..... si nasii!!!

Cred ca barbatii care poarta cercei in urechi sunt mai bine pregatiti pentru casatorie. Au experimentat deja durerea si stiu ce inseamna sa cumpere bijuterii. (Rita Rudner)

Pe urmatorul blog am gasit o invitatie originala!
http://inozza.blogspot.com/2010/05/altfel-de-invitatii-la-nunta.html

Daca aveti idei, sesizari si completari va astept sa le impartasiti cu noi ! ;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu